-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Date: Sun, 26 Nov 2017 11:10:28 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1511691026 11594 83.142.196.21 (26 Nov 2017 10:10:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Nov 2017 10:10:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619729
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26.11.2017 o 09:34, cef pisze:
> Ciekawa teoria.
> Hamowałem klasycznie awaryjnie kilka razy w życiu:
> raz może dwa albo trzy nawet zgasł mi silnik, bo nie zdążyłem wcisnąć
> sprzęgła
> (pomijam hamowania gwałtowne), bo o sprzegle myślałem dopiero w koncowej
> fazie hamowania
Naprawdę nie wiem czym się chwalisz. Ludzie nie kombinują tylko walą
jednocześnie w pedały i hamują. Ty im tłumaczysz, że robią źle, bo ty
najpierw jeden i kończy się to tym, ze trzy razy na kilka prób gaśnie ci
silnik. Gdzie tu korzyść?
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 11:36 Frolko
- 26.11.17 11:41 Frolko
- 26.11.17 12:16 cef
- 26.11.17 12:19 cef
- 26.11.17 13:00 Budzik
- 26.11.17 13:45 Shrek
- 26.11.17 14:54 cef
- 26.11.17 15:02 Shrek
- 26.11.17 16:07 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:25 Shrek
- 26.11.17 16:25 Myjk
- 26.11.17 16:26 cef
- 26.11.17 16:32 Shrek
- 26.11.17 16:42 cef
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=