-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ov97u5$hff$3@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Fri, 24 Nov 2017 17:59:32 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ov97u5$hff$3@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5a184ff7$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511542776 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5151 178.43.254.155:60418
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619631
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-24 o 14:47, RadoslawF pisze:
> W dniu 2017-11-24 o 14:40, cef pisze:
>
>>>>> Ano będzie, bo masz klapy na oczach :P i swój jedyny słuszny punkt
>>>>> widzenia
>>>> No akurat w kwestii hamowania chyba jesteś w stanie zrozumieć moją
>>>> rację.
>>>
>>> W przedstawionej sytuacji nie masz racji -- w manualu sprzęgło wciska
>>> się
>>> JEDNOCZEŚNIE z pedałem hamulca, tylko inna idzie siła z
>>> poszczególnych nóg.
>>
>> No to nie przyjmuj mojego zdania.
>> Ja uważam, że hamuje się hamulcem.
>> Jeśli ty w awaryjnej sytuacji sobie chcesz wsciskać sprzęgło, to proszę.
>> Ja umiem przy gwałtownym hamowaniu depnąć hamulec w podłogę.
>
> To zmień mechanika. A nowemu powiedz że trzeba odpowietrzyć bo
> przy gwałtownym hamowaniu w podłogę wciskasz.
Szkoda, że nie domyśliłeś się, że chodzi o wciśnięcie do oporu.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.17 18:02 t-1
- 24.11.17 18:14 cef
- 24.11.17 18:22 Myjk
- 24.11.17 18:24 Myjk
- 24.11.17 18:50 Myjk
- 24.11.17 20:10 cef
- 24.11.17 21:11 RadoslawF
- 24.11.17 21:14 RadoslawF
- 24.11.17 21:21 Jacek
- 24.11.17 22:47 cef
- 24.11.17 22:52 cef
- 25.11.17 01:16 RadoslawF
- 25.11.17 01:18 RadoslawF
- 25.11.17 01:25 RadoslawF
- 25.11.17 08:18 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=