  • Data: 2012-01-24 21:40:11
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Oczywiście - normalny PWM ze slope-compensation ;P

    >Nieprawda - to zależy od przyjętych założen do obliczeń. Jesli
    >przyjmujesz, że dławik nie ma wchodzić w CCM, to nie będzie wchodził.

    No i co zrobisz jak dojdzie do maksimum ? Aaa - rozumiem, od poczatku
    dasz wiekszy dlawik i nie dojdzie.

    No nie, ma dojsc, CCM jest dobre :-)

    >Mam nadzieję, że to, ze napięcie nawejściu przetwornicy może się
    >zmieniać w pewnym zakresie do wiadomości przyjmujesz...

    Nawet w szerokich - nie po to zaczalem od flybacka :-)

    >Ale o czym piszesz? Kontrolery do zasilaczy sieciowych maja gubienie
    >cykli

    Ale to nam sie nie podoba i tak nie chcemy :-)

    >lub zmniejszanie częstotliwości dla skrajnie niskich obciążeń.

    A to wlasnie chcemy realizowac ... to ktory scalak to realizuje ?

    >Czkawki dostaje MC34063 - bo tak jest skonstruowany. Dlatego trzeba
    >go
    >pochowac i o nim zapomnieć.

    Nie on jeden - maxim robil kupe kostek na podobnej zasadzie.

    >Ale nie można zapominać o kontroli prądu.

    Nikt tego nie sugerowal.

    J.