  • Data: 2012-01-25 00:03:06
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Praca w trybie pradowym wymaga komparatora porównującego rampę z
    > czujnika prądu z napięcie ze sprzężenia zwrotnego - to czysto
    > analogowa praca.
    No ja robiłem, wprawdzie na małą moc, bo kilka watów (led) źródło
    prądowe, gdzie procesor mierzył uśredniony prąd na rezystorze i
    kontrolował wypełnienie PWM. Co dało tą zaletę, że prąd nie jest
    ustawiany raz dzielnikiem a konfigurowalny np w funkcji napięcia
    baterii, czasu świecenia, czy (w planach) temperatury LEDa.

    > No to nie zrobisz tego na jednym kluczu i indukcyjności.
    Oczywiście.
    Nie zrozumieliśmy się - chodziło mi o to, że jeden uC może robić za
    kontroler dla kilku różnych napięć, a w klasycznym podejściu możemy albo
    stabilizować tylko jedno a resztę mieć "gdzieś w okolicy", albo użyć n
    kontrolerów, czyli tak naprawdę zrobić n przetwornic.

    Michoo