  • Data: 2012-01-23 09:41:01
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, chyba nie - planowana dostawa na 25.
    Jest już w Polsce.

    > Będę się na razie bawił. Mam nadzieję, że nie popsuję i znajdę jakieś
    > rozsądne zastosowanie.
    A nie myślałeś o tym pomyśle, co Zbych podpowiada.
    Ty jesteś dobry w tych przetwornicach.
    Może jakaś pojemnościowa.
    To co się dzieje w marketach z tymi LEDami to faktycznie porażka.
    Nie chodzi tylko o to, aby w jednym scalaku zmieścić wszystko,
    ale żeby nie było tego efektu migotania jak przesuwasz wzrokiem po lampce,
    jakaś sprawność itp.
    S.