  • Data: 2012-01-23 13:52:18
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Michoo,

    > A na CPLD? Bo za mną chodzi od dłuższego czasu... Nawet myślałem o tym
    > jako o temacie na magisterkę ;)

    A co to CPLD? Tylko nie każ mi z góglami się kopać, bo za dużo linków
    wychodzi a ja nie bardzo mam dziś czas :(

    Ogólnie - nie widze sensu wyważania otwartych drzwi. Przetwornica bez
    absolutnego minimum, czyli kontroli prądu szczytowego, to dla mnie nie
    przetwornica. To się robi sprzętowo, nie programowo.
    Mało który układ programowalny ma wystarczającą wydajność prądową do
    ospowiedniego wysterowania MOSFETów. A skoro dodawać drivery, to nie
    lepiej dodać od razu układ kontrolera, który popilnuje, zeby
    indukcyjności nie właziły w szkodę, znaczy w nasycenie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl