  • Data: 2012-01-23 14:03:12
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Sylwester,

    > Widziałem demo board. Chodziło by mi o coś takiego, co mieści się na płasko
    > na PCB.
    > 2xL,2xC w obudowach dużych, to nie bardzo.

    Jakie 2xL? Tam jest jeden dławik. C wyjściowy jest opcjonalny. W
    największym uproszczeniu masz rezystor bezpiecznikowy na wejsciu,
    mostek, jeden kondensator wygładzajacy, HV9922/5, dioda dławik i koniec.
    Dławik 22mH/70mA można zrobić na rdzeniu EF12.6, karkas SMD wyglada
    tak: http://www.feryster.pl/polski/podglad.php?lang=pl&id
    =5

    --
    Best regards,