  • Data: 2012-04-29 12:09:08
    Temat: Re: Starsza pani...
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Apr 2012 17:46:22 +0100, to <t...@i...pl> wrote:

    > Prawie wszyscy moi kumple, ze mną na czele, zdawali praktykę po kilka
    > razy. Co ciekawe prawie wszystkie koleżanki zdały za pierwszym razem.
    > Także wskaźnik "zdawalności" można o kant dupy potłuc. W wielu miastach
    > za pierwszym razem zda tylko osoba, którą instruktor nauczył jak zdać
    > egzamin i pojeździł z nią w okolicach ośrodka.

    Tylko, ze ona nie byla przygotowana tak do jazdy samodzielnej jak i do
    egzaminu, co mozna by zwalic na jej brak predyspozycji, gdyby nie to, ze
    teraz smiga bez problemow. Wiec skor padl pomysl, zeby ograniczyc ilosc
    podejsc do egzaminow to trzeba by rowzniez "obciazyc" tym instruktorow.
    Ja wszystkie kategorie zdalem za pierwszym razem - nie pamietam juz jak to
    bylo na B, ale na wyzsze szedlem na egzamin ze slowami instruktora, ze
    jesli nie zdam to tylko przez glupote. Nie rozumiem podchodzenia do
    egzaminu "a noz sie uda".

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk