  • Data: 2012-01-31 14:25:39
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" jg67h9$h0l$...@i...gazeta.pl

    > Masz rację, przerastają mnie twoje kontakty seksualne z profesorem Szabłowskim.

    Jeśli przerasta Cię zero, to raczej nie należysz do wielkich. :)
    (zero -- bo moje kontakty seksualne z profesorem Szabłowskim tak
    właśnie należy nazwać i tak określić, gdyż tych kontaktów (moich
    z nim) nie ma i nie było -- pisałem o jego kontaktach z jego
    studentkami, którym oferował płacenie za naukę ich ciałem)

    Czy zatem mogę zwracać się do Ciebie słowami z piosenki Lady Pank? :)
    Powoli internet przestaje być dla mnie anonimowym? ;)

    Wiem, kogo mogę nazywać chujem (osobę o nicku Endriu)
    a teraz wiem, o kim mogę mówić ,,mniej niż zero''? :)

    Czy za jakiś czas spotkamy się gdzieś w sklepie, gdzie
    zechcesz (jak się to mówi) dać mi w mordę za to, że
    zatrudnia Cię (za psie pieniądze oczywiście) Chińczyk? :)

    Na razie podobne akty agresji są domeną dziewcząt czy kobiet w ogóle...

    Tu można po prostu nie odpowiadać; w tak zwanym realu bywa różnie. :)
    Bywa i tak, że z kimś, kto ma do mnie pretensje o to, że Chińczyk go
    wyzyskuje, trzeba spotykać się często...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'