  • Data: 2012-02-01 10:48:44
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sty, 13:21, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Artur(m)" jg5kfg$h...@i...gazeta.pl

    >Aby było jasne -- IMO wygrywa tutaj zawsze bank, bo to on de facto ustala reguły
    gry.
    >Dlatego sprzedaż banków była głupotą, odkupienie będzie jeszcze gorszym
    pociągnięciem,
    >ale i nieodkupienie nie będzie żadnym wybawieniem... W chwili obecnej to banki
    decydują,
    >nie podatnicy, nie rząd (czy rządy), nie ekonomiści, nie rynek, nie gospodarka...

    Sprzedaż banków nie była "głupotą" lecz CELOWYM działaniem, na
    zamówienie, sponsorowanym z zewnątrz, KORUPCYJNIE, świadomym
    posunięciem wbrew interesowi własnego kraju, ZDRADĄ narodową za którą
    należałoby postawić autorów tych decyzji przed Trybunałem Stanu.
    Rzygać mi się chce od tych eufemizmów, nazywajmy rzeczy po imieniu,
    ok?