  • Data: 2012-01-31 08:09:42
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jg64hr$7ef$4@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Kamil sory, że odpisuje trolowi na Twoim poście
    bo już dawno wrzuciłem go tam gdzie miejsce trola.
    i ja go bezpośrednio nie widzę, co polecam wszystkim

    Teraz do

    Eneuel Leszek Ciszewski

    wyciągasz imiona różnych osób w zmyślonych i chorych
    sytuacjach. Gdybym był
    rzeczywiście istniejącą osobą, którą tu wymieniłeś
    to zgniłbyś w więzieniu do swojej usranej śmierci.
    Bo jeżeli jest tak jak piszesz, to są inne miejsca do
    szukania sprawiedliwości, a Ty jeżeli posiadasz maturę
    (w co wątpię), posiadasz resztki honoru, powinieneś strzelić
    sobie z garłacza w pusty łeb.

    Przepraszam wszystkich wrażliwych, ale poniosło mnie.
    Chamstwo i bezmyślność ponosi mnie, okrutnie.

    Czy nikogo to nie ruszyło???

    Artur(m)