  • 11. Data: 2010-12-31 13:22:02
    Temat: Re: Stacjonarny laptop
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 31.12.2010 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

    > Czyli jak coś nie jest laptopem to przestaje być komputerem
    > przenośnym ?

    No nie, chodziło mi bardziej o przenośny > laptop, czyli nie
    każdy przenośny musi być laptopem, ale każdy laptop jest
    przenośny :)

  • 12. Data: 2010-12-31 15:25:22
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Yakhub wrote in <news:113tsz8kp544n.dlg@wazzenon.pl>
    > Poszukuję laptopa. Potrzebne mi:
    > - grafika nie gorsza, niż desktopowy GF9600GT
    > - możliwie duża (minimum 17", chętnie więcej) matryca, w miarę możliwości
    > matowa, w miarę możliwości panoramiczna
    > - w miarę możliwości 4GB RAM
    > - współczesny procesor
    > - w miarę możliwości od razu sprzedawany z Win7

    Lenovo ThinkPad W700 lub W701.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 13. Data: 2010-12-31 16:42:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-31 14:22, Użytkownik Sergiusz Rozanski napisał:

    > No nie, chodziło mi bardziej o przenośny > laptop, czyli nie
    > każdy przenośny musi być laptopem, ale każdy laptop jest
    > przenośny :)

    Z tym też można dyskutować, laptop wyposażony w zestaw wspomagający
    prace jak: podstawka, klawiatura, myszka, monitor i zewnętrzny
    dysk staje się zestawem równie przenośnym jak stacjonarny.
    Teoretycznie można wypiąć sam laptop i przenieść tylko że ktoś
    przyzwyczajony do wygody generowanej przez zestaw nie zdecyduje się
    na takie samoograniczenie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-01-04 14:46:10
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    ?
    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - w miarę możliwości 4GB RAM
    > - współczesny procesor
    > - w miarę możliwości od razu sprzedawany z Win7

    a może to:

    Asus G73
    http://www.ceneo.pl/;004+sasus~~Mg73?gclid=CJOY7fvko
    KYCFc0g3wodg3slnA