  • 1. Data: 2010-10-21 23:50:13
    Temat: Jedna klawiatura, mysz i monitor - dwa komputery
    Od: "Lilka" <l...@g...pl>

    Hej. Mam komputer stacjonarny i laptopa. Czy możliwe jest używanie tej samej
    klawiatury i myszki (podłączanej przez USB) zarówno na stacjonarnym, jak i na
    laptopie? Na przykład podłączyć jednocześnie tu i tu przez jakiś
    rozgałęziacz. A jeśli to nie możliwe, to czy są jakieś proste przełączniki,
    żebym nie musiała za każdym razem odłączać klawiatury i myszki od
    stacjonarnego i podłączać je do laptopa i odwrotnie.
    To samo dotyczy monitora...
    Proszę o jakieś rady.
    Pozdrawiam grupę,
    Lilka

  • 2. Data: 2010-10-22 01:07:30
    Temat: Re: Jedna klawiatura, mysz i monitor - dwa komputery
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-22 01:50, Użytkownik Lilka napisał:
> [...]
    > żebym nie musiała za każdym razem odłączać klawiatury i myszki od
    > stacjonarnego i podłączać je do laptopa i odwrotnie.

    Szukaj urządzenia KVM, większość obsługuje myszy i klawiatury PS2
    ale trafiają się i takie z obsługą przez USB. Będzie oczywiście
    droższy niż dodatkowa mysz czy klawiatura.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-22 07:08:53
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lilka"
> [...]
    >żebym nie musiała za każdym razem odłączać klawiatury i myszki od
    >stacjonarnego i podłączać je do laptopa i odwrotnie.

    A nie wystarczy praca terminalowa? Ja tak mam w pracy - podłączam
    laptopa do sieci i łączę się po RDP ze stacjonarnego.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 4. Data: 2010-10-28 09:07:26
    Od: Krystian Duliński <k...@g...com>

    On 21 Paź, 21:07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Szukaj urządzenia KVM, większość obsługuje myszy i klawiatury PS2
    > ale trafiają się i takie z obsługą przez USB. Będzie oczywiście
    > droższy niż dodatkowa mysz czy klawiatura.
    >
    > Pozdrawiam

    Kup sobie switch KVM, kable KVM i do tego przejściówki PS2 -> USB i
    USB -> PS2
    klawiaturę i myszkę podłączasz podłączasz do switcha za pomocą
    przejściówek USB -> PS2 następnie switch do PC podłączasz normalnie
    poprzez PS2 a do laptopa poprzez przejściówki PS2 -> USB.
    Czyli potrzebujesz:
    1x Switch KVM (do 20 PLN www.allegro.pl/przelacznik-kabel-switch-kvm-na-dwa-k
    omputery-i1286654580.html
    )