  • 1. Data: 2010-10-21 18:10:00
    Temat: Jak się nazywa kabel zasilający przedłużka?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    potrzebuję taki kabel, jakim się łączy monitor z zasilaczem. Czyli z
    jednej strony zwykłe zasilanie komputerowe, a z drugiej nie wtyczka do
    gniazdka tylko taka pogrubiona wtyczka przeciwna do zasilania
    komputerowego.

    Próbowałem takich szukać na allegro, ale nie umiem tego nazwać i
    znajduję same zwykłe kable zasilające.

    Jak nazywa się taki kabel?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-10-21 18:16:38
    Temat: Re: Jak się nazywa kabel zasilający przedłużka?
    Od: jesień <j...@w...pl>

    > Jak nazywa się taki kabel?

    przedłużacz zasilania

    http://allegro.pl/przedluzacz-zasilania-1-8-m-fv-odb
    -sklep-w-wa-i1269608133.html
    http://allegro.pl/przedluzacz-zasilania-pc-1-8m-zasi
    lanie-230v-10a-i1249743548.html
    http://allegro.pl/przedluzacz-zasilania-4-5m-m-f-i12
    80432660.html

    itd

  • 3. Data: 2010-10-21 18:18:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

> [...]
    > z jednej strony zwykłe zasilanie komputerowe, a z drugiej nie wtyczka
    > do gniazdka tylko taka pogrubiona wtyczka przeciwna do zasilania

    Różnie. Na roboczo możesz przyjąć, że "kabel zasilający komputer-monitor".
    http://www.bowi.com.pl/_0m/kabel-zasilajacy-ac-kompu
    ter-monitor-1-8m_1914t.html

    > Próbowałem takich szukać na allegro,

    Akt desperacji?

    JoteR

  • 4. Data: 2010-10-21 18:27:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.10.2010 20:18, JoteR pisze:
    > Różnie. Na roboczo możesz przyjąć, że "kabel zasilający komputer-monitor".
    > http://www.bowi.com.pl/_0m/kabel-zasilajacy-ac-kompu
    ter-monitor-1-8m_1914t.html

    Dzięki

    > Akt desperacji?

    Dlaczego?

    ATPO: Od lat szukam takiego kabelka:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/DS
    C00315.JPG
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/DS
    C00316.JPG
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/DS
    C00317.JPG

    Może wiesz gdzie takie można kupić?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-10-21 18:30:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.10.2010 20:16, jesień pisze:

    > przedłużacz zasilania

> [...]

    O! Dzięki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-10-21 18:44:29
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Może wiesz gdzie takie można kupić?

    Przecież to zwykłe wtyki jack TRS 1/8" (jeden mono, drugi stereo) +
    gniazda jack TRS 1/8" - kupisz to w pierwszym lepszym sklepie Hi-Fi czy
    elektronicznym.
    Kawałek kabla głośnikowego, rurka termokurczliwa i w 30 min zrobisz
    identyczny kabel (sorry - ale mnie by się znudziło szukać parę lat...)

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2010-10-21 19:30:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.10.2010 20:44, OMSON pisze:
    > Kawałek kabla głośnikowego, rurka termokurczliwa i w 30 min zrobisz
    > identyczny kabel (sorry - ale mnie by się znudziło szukać parę lat...)

    Nie chcę się wdawać w dyskusję ta ten, bo już kiedyś się wdałem i tylko
    epitety na mnie leciały. Więc tylko krótko: Potrzebuję tego około 10
    sztuk, do tego nie umiem lutować i nie mam lutownicy. Poza tym, to
    trochę jest eksploatowane i ręczna robota będzie zdecydowanie bardziej
    awaryjna, choćby dlatego, że końcówki nie będą scalone w jeden blok,
    tylko będą dyndać. Te są nie do zdarcia, ale niestety kilka się
    zdematerializowało.

    Wiem, że kiedyś były w sprzedaży, bo miałem namierzony sklep taki w
    internecie, ale zanim zamówiłem, to zbankrutował i zniknął.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-10-21 20:37:12
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 20:27:46 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > ATPO: Od lat szukam takiego kabelka:

> [...]

    Takie cuś?
    http://www.frikomp.pl/GEMBIRD_PRZEDLUZACZ_DO_MIKROFO
    NU_I_SLUCHAWEK_CC_MIC_1-7035.html
    --
    GLaF

  • 9. Data: 2010-10-21 21:50:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Oct 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie chcę się wdawać w dyskusję ta ten, bo już kiedyś się wdałem i tylko
    > epitety na mnie leciały. Więc tylko krótko: Potrzebuję tego około 10
    > sztuk, do tego nie umiem lutować i nie mam lutownicy.

    Tristan, w Scalaku lutują/zaciskają/składają potrzebne kable na
    zamówienie.
    A o sklep na rogu Wolności i Korfantego nie sposób się nie potknąć,
    więc... .kmz nie podam ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2010-10-21 22:07:31
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie chcę się wdawać w dyskusję ta ten, bo już kiedyś się wdałem i tylko

    Nie wiem o co kaman ale niech będzie. ;)

    > epitety na mnie leciały. Więc tylko krótko: Potrzebuję tego około 10
    > sztuk, do tego nie umiem lutować i nie mam lutownicy. Poza tym, to

    W sumie wcale nie musisz umieć.
    Ze mnie też żaden elektronik ale z lutownicą miałem kontakt od dziecka
    ("Młody elektronik" i tego typu historie) - więc przyzwyczaiłem się, że
    lutownica zawsze jest niczym przedmioty codziennego użytku i każdy
    potrafi się nią posługiwać, jak chociażby nożyczkami...
    No ale wróćmy do początku. :)

> [...]
    > awaryjna, choćby dlatego, że końcówki nie będą scalone w jeden blok,
    > tylko będą dyndać. Te są nie do zdarcia, ale niestety kilka się

    Niekoniecznie. Rurki termokurczliwe dostaniesz różnej grubości (a raczej
    punkt, gdzie możesz to ewentualnie zlecić, skoro uzgodniliśmy, że sam
    sobie nie poradzisz) i przy ich pomocy, możesz na stałe utworzyć jeden
    blok z tych 3 gniazd jack (jak w tym fabrycznie zalanym kablu).

    Jeśli nie uda Ci się kupić (ten z linku GLafa ma 2x jack stereo a Ty
    pokazałeś taki z mieszanymi mono/stereo - zgaduje, że adekwatnie z
    gniazdami - więc pewnie do innych celów ten kabel ma być) to zamów wg
    sugestii Gotfryda i opisz jak ma to wyglądać z detalami.

    Pzdr, OMSON