  • Data: 2010-05-09 16:00:44
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 May 2010 22:36:53 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Nie.
    > Chcesz zakładu?
    > :-)

    No dobra... będąc precyzyjnym to nie
    Ale po rejestracji użyteczność jest lepsza - najpierw korzystałem z tego
    Twojego i nie bez powodu przerzuciłem się na to drugie

> [...]
    > Wpisuję adres, województwo, miasto, rodzaj paliwa, kilk i mam.
    > vs
    > wpisuję adres, muszę znaleźć odsyłacz do cen paliw (po cholerę?
    > przecież właśnie tego chcę się dowiedzić - dlaczego ktoś to schował?),
    > klik, muszę się zarejestrować podając fałszywy adres e-mail, żeby mi
    > gównażeria nie spamowała tego prawdziwego, klik i dopiero wtedy mogę
    > się czegoś dowiedzieć.
    > (wspominać o pierwszej reakcji na widok strony z cenami? no to wspomnę:
    > "...co za łosie - mają to spier...p[sute, bo wszędzie jest taka sama

    To racja że trzeba się zarejestrować.
    Jeżeli wyjeżdżasz sobie na chwilę do Szczecina to rzeczywiście będzie
    lepsze te Twoje.
    Jeśli chcesz na stałe monitorować swoje wybrane stacje - ten drugi jest
    lepszy.
    Tak trzeba się zarejestrować i do tego trzeba mieć spam adres ale wtedy
    masz na jednej stronie tylko te stacje które Cię interesują i wszystkie
    paliwa (jeśli masz ON to wystarczy Ci jedno paliwo ale jak masz np. LPG+Pb
    to dobrze od razu dwa widzieć). No i sam decydujesz które stacje chcesz a
    które nie. Np. użytkowników LPG nie interesują stacje Neste albo nie
    interesuje Cię stacja "Henia" blisko domu bo chrzci paliwo i miałeś kiedyś
    problemy....

    > Bleee...
    > (serio - nie lubię takich zestawó kolorystycznych)
    > Nieczytelne.

    A to już gusta... mi się podoba że system na liście kilkudziesięciu stacji
    automatycznie oznacza te najtańsze (można też sortować ale po co)...

    > Wolę - gdy szukam cen ropy - widzieć tylko ceny ropy, a rozbawił mnie
    > wykres zmian cen w czasie. Po co mi on, skoro chcę wiedzieć ile
    > kosztuje, a nie ile kosztowało kiedyś? :-)))

    Jak już są dane to można sobie nimi operować - nikt nie zmusza do
    wchodzenia w szczegóły stacji. Natomiast można sobie zerknąć jak co weekend
    Lukoil obniża cenę Pb/ON ... i np. porównać ze stałą ceną Orlenu obok.
    Widać też że np. LPG te weekendowe obniżki nie obejmują...

    Zresztą niech każdy sobie korzysta z czego chce. Dla mnie ten drugi serwis
    jest lepszy bo interesują mnie konkretne stacje, w zależności kiedy i gdzie
    potrzebuje zatankować (w końcu nie będę jak ten debil jechał pół miasta bo
    tam 5gr taniej), ma większą liczbę stacji w bazie i częściej aktualizowane
    (w Twoim linku jest cena Tesco/Auchan a BP i bliskiej nie ma ceny) a do
    tego wiele stacji mnie nie interesuje. Do tego nie ma np. Lukoil w Łazach
    która mnie interesuje bo codziennie przejeżdżam więc jest dla mnie
    useless....

    > W lecie parkujesz pod churką?

    Obecnie garaż ale kilka lat pod chmurką...

    > (tak pytam, bo mi kiedyś pokazano auto zatankowane nad ranem do pełna i
    > wygrzane potem przez 8 godzin. było mokro...)

    Jak ktoś leje pod korek to sam sobie jest winny. Ja tankuje zawsze do pełna
    do pierwszego odbicia i tyle.
    Tankuje rano - jadę do pracy gdzie na otwartym placu samochód stoi i się
    smaży i nigdy mokro nie miałem (no chyba że piszesz o małej plamce z wody
    z klimy ;).
    Więc ten "problem" mnie nie dotyczny... większy problem to taki że do
    samochodu który tak się posmażył nie da się od razu wsiąść... pomimo
    uchylonych okien (w pracy mogę sobie na to pozwolić) to i tak trzeba
    najpierw zapuścić klimę i chwilę poczekać aby najpierw wydmuchało gorące a
    potem ciut schłodziło....

    > To to pikuś - myjnie w weekend - to jest hardcore!
    > :-)
    O tak! Szczególnie właśnie bezdotykowa przed Auchan na Górczewskiej!
    Widzę że to wygląda tak - podjeżdża rodzinka... mamusia i dzieciaki na
    zakupy a tatuś w tym czasie myjnia, potem tankowanie i potem odbieramy
    rodzinkę z całym koszem zakupów. 2 w 1. Wash&Go ;)