  • Data: 2010-05-09 20:33:21
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message
    news:hs3uhf$cpm$1@inews.gazeta.pl...

    > Anienienie.
    > Pszemol ma jakąś teorię - wg tego, co napisał można odnieść wrażenie, że
    > praca silnika się nie liczy (nie zależy od jakości paliwa).
    > Więc czekam obszerne wyjaśnienie fenomenu. ;)

    Nikt tu nie pisał, że praca silnika się nie liczy - ja tylko piszę że
    nie jesteś w stanie obiektywnie ocenić które paliwo jest lepsze
    a które gorsze na słuch silnika. Mógłbyś ocenić gdybyś zatankował
    benzynę z etanolem z której wytrącił się etanol na stacji, bo spadłyby
    drastycznie oktany, ale jeśli to nie nastąpiło to nie jesteś w stanie
    odróżnić paliwa BP od Orlenu czy innego Statoil czy Tesco...
    A jak Ci się wydaje że umiałbyś to proponuję abyś zrobił test
    ze ślepą próbą:
    - zorganizuj auto testowe
    - daj komuś zatankować paliwem z jednej stacji (i ukryć fakt
    z której stacji zatankowano przed Tobą)
    - przejedziesz się tym autem, ocenisz paliwo na słuch
    - potem daj komuś zatankowac paliwem z innej stacji (i znów
    nie wiedząc z jakiej stacji paliwo)
    - przejedziesz się tym autem, ocenisz paliwo na słuch
    i tak z 3-4 stacji, różne paliwa.
    Potem powtórz test za tydzień, daj to samo auto komuś
    do zatankowania z tych samych stacji w innej kolejności
    i sprawdź czy rozpoznasz która stacja która...
    Podziel się z nami wynikami.