  • Data: 2019-11-16 23:12:04
    Temat: Re: Stacja ładowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/11/2019 21:50, kk wrote:
    > No gniazdko, ale ma się samo wyłączać gdy naładuje się lub zdalnie ale z
    > zupełnie innego miejsca.

    Pilot zapewnia "zdalność" w promieniu kilkudziesięciu metrów.

    > No właśnie o tym myślałem bo nie kojarzę niczego gotowego.

    sonoff:

    https://allegro.pl/oferta/sonoff-basic-przelacznik-w
    ifi-sterowanie-przez-tel-7937931729

    Zaleta:
    - działą w chmurze. Da się zautomatyzować dowolnie jak chcesz, wliczając
    to auto-off itd itp. Postrykniesz nim z dowolnego miejsca na świecie,
    konfiuracja trywialna.

    Wada:
    - działa w chmurze. Chińskiej. Jak w chinach maja prąd to działa. Jak
    masz interent w wifi to działa. Inaczej nie działa. Chińczycy wiedzą że
    działa.

    Rzeźba polega na tym że można w tym maleństwie wymienić oprogramowanie
    którze nie działa w chmurze tylko lokalnie w sieci wifi. Dostaje się
    wtedy szersze możliwosci automatyzacji kosztem utrudnień z dostępem
    ogólnoświatowym (ale to tylko drobna przeszkoda związana bardziej z
    konfiguracją sieci).

    Istnieją wersję tych zabawet zintegrowane z licznikiem prądu. Co oznacza
    że możesz wykrywać fakt że coś jest ładowane.

    https://pl.aliexpress.com/item/32972355271.html

    Ale to rzeźba.

    Pilot z gniazdkiem z Biedronki naprawdę jest ok.