  • Data: 2019-11-17 00:37:16
    Temat: Re: Stacja ładowania
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-16 23:12, heby wrote:

    > Pilot zapewnia "zdalność" w promieniu kilkudziesięciu metrów.

    Czyli nie to co potrzebuję

    > sonoff:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/sonoff-basic-przelacznik-w
    ifi-sterowanie-przez-tel-7937931729

    Nie ma WiFi

    > Zaleta:
    > - działą w chmurze. Da się zautomatyzować dowolnie jak chcesz, wliczając
    > to auto-off itd itp. Postrykniesz nim z dowolnego miejsca na świecie,
    > konfiuracja trywialna.

    Nie potrzebuję chmury w internecie, mam własne zasoby internetowe.

    > Wada:
    > - działa w chmurze. Chińskiej. Jak w chinach maja prąd to działa. Jak
    > masz interent w wifi to działa. Inaczej nie działa. Chińczycy wiedzą że
    > działa.

    No i właśnie:
    - nie ma WiFi
    - nie chcę by wiedzili

    > Rzeźba polega na tym że można w tym maleństwie wymienić oprogramowanie
    > którze nie działa w chmurze tylko lokalnie w sieci wifi. Dostaje się
    > wtedy szersze możliwosci automatyzacji kosztem utrudnień z dostępem
    > ogólnoświatowym (ale to tylko drobna przeszkoda związana bardziej z
    > konfiguracją sieci).

    Ale wiesz ... jakbym miał coś robić to wyjmuję Arduino, moduł GSM, moduł
    przekaźnika i po jakimś czasie problem zostaje rozwiązany. Wydaje mi się
    jednak, że może na świecie ktoś już to zrobił.

    > Istnieją wersję tych zabawet zintegrowane z licznikiem prądu. Co oznacza
    > że możesz wykrywać fakt że coś jest ładowane.
    >
    > https://pl.aliexpress.com/item/32972355271.html

    No przydałoby się wiedzić kiedy ładowanie skończyło się. Ale to ciągle
    nie jest to o co mi najbardziej chodzi.

    > Ale to rzeźba.
    >
    > Pilot z gniazdkiem z Biedronki naprawdę jest ok.

    Dla kogo?