  • Data: 2020-04-26 19:29:21
    Temat: Re: Stacja dokująca 2xHDD
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ea45184$0$17342$6...@n...neostrada.pl

    > Wgrałem QR kod (jako: GIF, JPG i BMP -- PNG telefon nie obsługuje, albo obsługuje,
    > ale inne PNG) do MM136 i pędzę... Znaczy... IDE... Nie... Pójdę do Paczkomatu po
    > qpione adaptery... Przywędrowały błyskawicznie! Wiadomo -- Wulkan...

    Zmotywował mnie do tego trudny ;) do zapamiętani numer przesyłki -- 273737.

    Zanim na dobre pokazałem telefon paczkomatowemu oku -- było po wszystkim,
    ale nie załapałem otwierającej się skrytki... Podszedłem do otwartej, choć
    wiedziałem, że to nie moja, bo za duża -- zamknąłem ją i począłem szukać
    mojej -- znalazłem, zabrałem adaptery, zamknąłem skrytkę i oddaliłem się... ;)
    [oddaliłem się chyłkiem?]

    Od tej pory nie zamierzam wklepywać numerków.
    Przede mną jeszcze sporo przesyłek...
    [jeśli nie wyzionę przedwcześnie swego ducha]

    > Musiałem wyspać się...

    Nadal muszę -- gdy zbudzę się, piszę.... ;) I ćwiczę. :)
    Podczas przebootowywania zajmuję się różnymi róbótkami...
    Mnie naprawdę nie przeszkadza długie startowanie komputera...

> [...]

    > czyli chyba oni) likwidacji... [wiem, najpierw piszę o zamknięciu (w mamrze?)
    > a następnie o likwidacji... sam sobie przeczę?... nie wyspałem się? matka
    > pociesza -- i tak nie daliby Tobie tej pożyczki... przed laty, gdy byłem
    > w stanie wojny z matką, matka podała do urzędów PIT-37, czyli uznała
    > nieistnienie mojej AMG -- urzędnicy dali jej wtedy taki wycisk, że
    > popamiętała na resztę życia, iż moja firma jest chroniona!!! od tamtej
    > pory były PIT-36... zamordowali moją firmę bez jakiegokolwiek ostrzeżenia,
    > rzekomo dlatego, że brakowało PESELu... mieli mój prawidłowy adres pocztowy

    Nie dostałbym pożyczki? -- ale przynajmniej złożyłbym wniosek! ;)

    > 3 strony wydrukować, podpisać, zeskanować, przerobić na PDF, ale tak,
    > by rozmiarem nie przekroczyć 1 MB? Nie przekroczyłem -- uzyskałem
    > czytelność na ćwiartce MB...

    Tak sobie myślę -- co wówczas, jeśli posłałem im PDF zbudowany wprost z CC?
    PS daje PDF bez łaski -- toż to Adobe... Ale przezornie przerobiłem PNG na
    PDF jakimś onlajnowycm przerabiaczem... Czy jednak na pewno wysłałem to, co
    otrzymałem z tego onlajnowego konwertera?... Nie z CC?... CC zainstalowałem
    tymczasowo, na 7 dni -- to moja wina, że do tej pory jest funkcjonalny? Tu,
    na F-S też śmiga, ale brak mu RAMek... Tu lepiej przebootowIć na WXP, gdzie
    jest wersja PSa sprzed wielu lat... Chyba ;) już nie jest aktualizowana...

    W PSie taki PDF można uzyskać tak:
    - imoport ze skanera strony po stronie w jednobitowy B&W
    - zmontowanie jednego z tych kilku (CtrlA, CtrlC, CtrlV itd.)
    - ocropny obciach ;) i zapisanie do PDF
    i óśz...

    Ot -- i cała filozofia w PSie...

    > Ale tu nie mam Acera -- więc minie sporo czasu, zanim podepnę zabawki...
    > I muszę porobić porządki, zanim zacznę przewalać dziesiątki, a nawet setki
    > gigabajtów... Bez dockującej kaczki... Bez dokującej stacji...

    Tu mam Acera? ACER na F-S:
    A -- dyskietka
    C -- Win
    E -- u mnie taką literkę ma partycja z danymi
    R -- RAMdysk...

    -=-

    Tu nie mam Acera -- zaraz do niego powędruję, by wpisać faktury kwietniowe...
    Nie moje -- moje księguję bezzwłocznie...

    -=-

    Dysk w adapterze pracuje jak szwajcarski zegareczek -- cyk, cyk, cyk... ;)
    Aż mnie wqrwi to cykanie?...

    Ileż namęczyłem się, by te drobne wkręty powkręcać...
    Ktoś przede mną bawił się już tym adapterem, bo widać ślady wkrętów...
    Jeden z otworów nagwintowanych -- nie ma gwintu... Mała strata, bo
    i tak nie warto całego adaptera przykręcać do obudowy?...

    Adapter jest krótszy od napędu, więc w laptopie jest dziura, a w blistrze
    po adapterze nie mieści się naoęd... Może dałoby się jakoś przemontować
    plastyki, ale nie mam na to sił -- słabo widzę...

    -=-

    Skopiowany wczoraj W10 wywala mi stale niebieskim kolorem -- bo taki mu nadałem. ;)
    Na F-S pomalowałem W10 już dawno -- na Acerze też chyba pomaluję. :)

    > -=-

    > Komórę podpiąłem przewodem z amperomierzem -- tym samym
    > sprawdziłem, że ten przewód ów ma także sygnałówki.

    Ten i ów? ;)

    Gdyby cały dysk podczepić pod przewód z amperomierzem?
    USB3 nie ma, ale USB2 pójdzie...

    --