  • Data: 2020-04-27 11:13:15
    Temat: Re: Stacja dokująca 2xHDD
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 10:36:10 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ea69e49$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    >"Adam" r851kv$s7b$1$A...@n...chmurka.net

    że nie każdy program pozwoli kopiować z większego

    >Partycjoner (co do zasady) pozwala każdy, o ile nie bajt do bajta.
    >Znane mi edytory dysku kopiują tyle, ile zlecisz -- przykładowo od
    >1000 LBA 2000 LBA.

    Moim ulubionym programem, którym klonowałem dyski, był Gparted.
    Robił wszystko co zleciłem i ani grama więcej, po klonowaniu trzeba było tylko
    bootloadery odwymiętosić(co nie było specjalnie trudne, nawet dla kilku systemów na
    jednym dysku łącznie z XP).