  • Data: 2013-04-05 17:22:08
    Temat: Re: Stabilizacja dla filmowcow
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:
    > Witam!
    >
    > Ciekawostka - stabilizacja dla tych którzy filmują lustrzankami. Koszt
    > bagatela 7,5 tys USD lub 15 tys USD :-)
    >
    > Na końcu jest filmik. Jeśli o mnie chodzi to zgadzam się z Vincentem
    > - to będzie rewolucja porównywalna do zamiany kamer na lustrzanki.
    >
    > http://www.canonrumors.com/2013/04/introducing-the-m
    ovi-stabilizer/

    w sumie cena jest śmieszna. wyobrażam sobei teraz jakby to samo robić
    poprzednią technologią i ile by kosztowało.

    np ostatni ujecie. krany wózki, taksówka na paltformie pewnie to jedno
    ujecie by kosztowało kilkanasie tysiaków a przygotowani trwału z dzień
    zdjeciowy.

    a tu kamerzysta na rolkach :)