  • Data: 2013-04-09 21:07:13
    Temat: Re: Stabilizacja dla filmowcow
    Od: CichyBartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-08 09:58, Ergie wrote:
    > No w tanich filmach to po prostu gostek biegnie z kamerą, a później się
    > mówi że trzęsący się obraz ma budować nastrój :-)

    Spokojnie ;) dziś byle kotleciarz dysponuje stedicam:
    http://www.youtube.com/watch?v=3PFY6Wlf_QI
    http://en.wikipedia.org/wiki/Steadicam

    Czasami mam wrażenie że dla większości kino, fotografia, muzyka nie
    istniała przed erą cyfrą. Rozumiem to, bo dziś każdy sam sobie produkuję
    treść na miarę swoich możliwości. Pamiętam jak w okolicach pojawienia
    się 5D MkII wielu w tym i ja ;) wierzyło w przełom w branży filmowej /
    sztuce. No i stało się, dziś już nikt nie wstydzi się, mieć w ulubionych
    na facebook'u seriale, bądź same seriale.
    No i kotleciarze mają fajniejsze zabawki, szkoda że konkurencja większa,
    stawki mniejsze bądź w miejscu. Tym sam rentowność lekko spadła, ale co
    tam, co się pobawimy to nasze ;).

    --
    Pozdrawiam!
    http://takpatrze.cba.pl/