  • Data: 2013-04-09 21:57:27
    Temat: Re: Stabilizacja dla filmowcow
    Od: CichyBartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-09 21:28, Marek Dyjor wrote:

    > ale co to ma do tego 5D?

    Jak byś uważnie czytał grupę to byś nie pytał ;), ale to był jakiś 2009
    rok pewnie. Takie lustro to jak w tej reklamie "Prawie jak Panavision...".
    Zmierzam do tego że mimo narzędzi za grosze gwarantujących
    profesjonalną, kinową jakość, dobrej treści ani nie przybyło, ani nie
    ubyło. Za to średniactwa potop... czyli rewolucji brak ;).

    --
    Pozdrawiam!
    http://takpatrze.cba.pl/