  • Data: 2013-03-11 16:11:10
    Temat: Re: Środkek uszczelniający chłodnicę
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci
    news:PP6dnaHXcs_6eKDMnZ2dnUVZ8qKdnZ2d@bt.com...

    > zapchac nieszczelnosc. Nie wiem jak chcialbys zalac "tylko nagrzewnice"

    Planuje w komorze silnika rozpiac/rozciac przewody zasilajace nagrzewnice i
    pompka na wiertarke lub strzykawka wtloczyc w nia plyn

    > Ogólnie jest to druciarstwo i nie jestem zwolennikiem takich napraw,
    > niemniej - ten preparat okazal sie skuteczny, chlodnica nie cieknie.

    Wiem, ze druciarstwo ale koszt wymiany nagrzewnicy moze przekroczyc wartosc
    auta ;-). W punto trzeba rozebrac pól auta (z tego co widzialem na manualach
    w sieci).

    Dzieki za wszystkie informacje

    pozdrawiam

    mcs