  • Data: 2013-03-15 15:04:07
    Temat: Re: Środkek uszczelniający chłodnicę
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 08:49:22 UTC+1 użytkownik mcs napisał:
    > Witam
    >

    > Proszę o poradę. Pacjent to punto 1 z przeciekającą nagrzewnicą. Wymiana
    >
    > wiąże się z rozłożeniem auta na częci, więc pomyslałem o zaaplikowaniu
    >
    > jakiegoś środka uszczelniającego. Obawiam się trochę lać mu to bezpośrednio
    >
    > w cały obieg i pomyślałem, że wypnę na lato nagrzewnicę z obiegu i tylko ją
    >
    > zaleję płynem z uszcelniaczem. Jest szansa, że zadziała? Czy się nie
    >
    > szczypać i dolać dziadkowi do chłodnicy? Dłużej niż rok - półtora nie
    >
    > planuję go eksploatować.
    >

    > pozdrawiam
    >

    > mcs

    Użyłem kupiony preparat. Nazywa się K2 cena 6 złotych. W miejscu gdzie zawsze była
    wilgotna chłodnica zrobił się strup. Wygląda jak wyschnięty wikol. Jest trochę
    elastyczny i bardzo silnie przylega do chłodnicy. Chłodnica sucha ogrzewanie działa
    jak działało. Drugi dzień z tym jeżdżę i na razie jestem zadowolony. Zużyłem 1/4
    opakowania.