  • Data: 2013-03-12 08:50:25
    Temat: Re: Środkek uszczelniający chłodnicę
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Witam

    Proszę o poradę. Pacjent to punto 1 z przeciekającą nagrzewnicą. Wymiana
    wiąże się z rozłożeniem auta na częci, więc pomyslałem o zaaplikowaniu
    jakiegoś środka uszczelniającego. Obawiam się trochę lać mu to bezpośrednio
    w cały obieg i pomyślałem, że wypnę na lato nagrzewnicę z obiegu i tylko ją
    zaleję płynem z uszcelniaczem. Jest szansa, że zadziała? Czy się nie
    szczypać i dolać dziadkowi do chłodnicy? Dłużej niż rok - półtora nie
    planuję go eksploatować.

    pozdrawiam

    mcs

    W moim byłym aucie kiedyś mechanik zalał jakiś środek do uszczelnienia
    chłodnicy i pomogło.
    Jeździłem z tym jakieś może 5 lat, potem musiałem złomować auto z powodu
    korozji podwozia- ale to już upłynęło trochę czasu.
    Auto: Łada Samara

    pzdr.,