  • 21. Data: 2024-09-22 15:32:18
    Temat: Re: Sprzęty z Lidl-a
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vcouij$7v9$1@news.chmurka.net>
    user Paweł Pawłowicz pisze tak:

    > Miałem trochę narzędzi ręcznych, ale się ich pozbyłem. Na rzecz
    > Wihy, Wery, Knipexa, Lindstroma. To nie ta półka.
    > Mam stacjonarną szlifierkę tarczową do drewna. Żałuję, że nie
    > dołożyłem do Proxxona.

    Czajnik to musi być pancerny. Ten z Tesco żondzi.

    mam takie
    https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/29682
    2317
    https://www.gumtree.com/p/kettles/tefal-vitesse-elec
    tric-kettle-1.7-litre-/1486750881

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 22. Data: 2024-09-22 15:34:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 22.09.2024 13:20, Paweł Pawłowicz wrote:
    [...]
    > Miałem trochę narzędzi ręcznych, ale się ich pozbyłem. Na rzecz Wihy,
    > Wery, Knipexa, Lindstroma. To nie ta półka.
    Z tanimi narzędziami ręcznymi jest ten problem, że są wykonane z
    gównolitu. Albo rdzewieją od samego dotykania albo się wyrabiają w
    ekspresowym tempie. W kufrze w ,,narzędziami elektronicznymi" mam m.in.
    małe szczypce boczne Bernsteina. Mają ze 30 lat, cały czas tną dobrze i
    nie rdzewieją. A używam ich często. No, ale za jakość trzeba zapłacić.

  • 23. Data: 2024-09-23 01:03:29
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.09.2024 o 13:03, pytajacy pisze:

    > Mam sieciową wkrętarkę Niteo, nawet daje radę. Zaletą jest dłuuuugi kabel.

    Ciekawe, nikt Biedry i Niteo nie piętnuje a podobno Lidl tańszy o
    grosiki :D... na jogurtach i kalafiorze :D

    --
    Pixel(R)??