  • Data: 2012-08-18 09:01:13
    Temat: Re: Sprzęt do FLV - jaki?
    Od: "Adamus" <a...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy niedrogi?
    Masz rację, jest to sprawa wzgledna.
    Myślałem raczej o urządzeniu tylko do oglądania
    filmików z YouTue off-line. Ewentualnie
    do korzystania z SuperMemo, ale o tym tutaj
    nie wspominałem, bo to nie ta grupa i chyba
    niewiele osób to wykorzystuje i ma doświadczenie.
    Zapłacenie 1000 zł za sprzęt służący tylko do w/w
    celów, to dużo.
    Natomiast jeśli potraktujemy takie urządzenie jako
    możliwość korzystania z Internetu, a przy okazji
    do celów, o których mnie głównie chodzi, to
    wtedy te 1000 zł wygląda zupełnie inaczej.

    Muszę się nad tym wszystkich jeszcze raz zastanowić.
    Nad softwarem i możliwością konwertowania
    i oceną jego skutków także.

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
    Adamus