  • Data: 2011-10-27 20:21:50
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-27 14:22, John Smith pisze:

    > Taką logiką mógłbyś co najwyżej wytłumaczyć różnicę między podglądem na
    > żywo przez zrobieniem zdjęcia, a podglądem statycznym po jego wykonaniu.
    > I jestem przekonany, że za obserwowaną przez Ciebie różnicę odpowiada
    > właśnie ta ruchomość obrazu, pozwalająca na separację planów, połączona
    > ewentualnie jeszcze z informacją z błędnika dotyczącą odchylenia głowy
    > od pionu.

    Wydaje mi się, ze właśnie ta korelacja informacji z błędnika z oglądanym
    obrazem może być istotna. W każdym razie gdy obserwuję ekranik LCD
    aparatu - wychwytuję te zniekształcenia geometrii dużo łatwiej niż
    patrząc przez wizjer.

    > Tyle, że tutaj chodzi o porównanie dwóch ruchomych obrazów tej samej
    > wielkości, tak samo szybko odświeżanych, tak samo powiązanych z
    > ewentualnymi ruchami aparatu.

    Z ruchami aparatu tak, ale z ruchami głowy już nie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)