  • Data: 2011-10-28 06:55:34
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-27 22:21, Marek Wyszomirski pisze:
    > Wydaje mi się, ze właśnie ta korelacja informacji z błędnika z oglądanym
    > obrazem może być istotna. W każdym razie gdy obserwuję ekranik LCD

    Czyli nie mówisz o EVF tylko o ekraniku. Ja o kozie Ty o wozie. :-)
    Pytałem czym się różni patrzenie w wizjer aparatu gdzie obraz jest
    wyświetlany (EVF) od takiego który jest projektowany (matówka).
    Wiadomo, że ekranik, jeszcze odchylony od osi obiektywy to zupełnie inne
    postrzeganie, bo korelacja z obiektem fotografowanym jest luźniejsza.

    Coś mi mówi, że Adam też nie myślał o EVF. :-)
    --
    Mirek