  • Data: 2011-10-26 08:26:02
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-26 10:11, Marek Wyszomirski pisze:
    > Jakość wizjera w najlepszych lustrzankach APSC też już większości
    > amatorów wystarczy (wiem, nie wszystkim;-),

    To porównaj sobie wymiary takiej najlepszej pod tym względem lustrzanki
    APS-C z rozmiarami małej amatorskiej lustrzanki analogowej z "bylejakim"
    wizjerem typu MZ-50 czy F60.
    Albo inaczej, porównaj sobie jakość wizjera w amatorskiej lustrzance
    analogowej z porównywalnym wymiarami, dostępnym dziś korpusem cyfrowym.

    > ale kluczowe pozostaje pytanie - jak często
    > możliwości jej spłycania w APSC będą w amatorskiej fotografii
    > niewystarczające.

    Owszem, to pytanie jest tutaj kluczowe.

    --
    Mirek