  • Data: 2011-10-25 17:59:23
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-25 10:04, John Smith pisze:

    > Jak z każdym rozwiązaniem, ktoś musi być pierwszy.

    Jest jeszcze inna alternatywa - dane rozwiązanie może nigdy nie zostać
    wdrożone - gdyż nie ma żadnych szczególnych zalet w porównaniu z
    istniejącymi. Historia techniki zna przypadki takich pomysłów.

    > Ty piszesz o czymś, co już jest i co rzeczywiście większości wystarcza.
    > Ja piszę, że na tym co jest potrzeby amatora się nie kończą.
    > Czym chcesz być kuszony przez producentów, kiedy oni stwierdzą, że muszą
    > dalej coś sprzedawać?

    A czy uważasz, że akurat FF miałby mnie skusić? Mi APSC całkowicie
    wystarcza, a wolałbym nawet mniejszy rozmiar matrycy przy szumach i
    dynamice zbliżonej do tego, co mi obecnie oferuje K-5. Chciałbym np.
    Evila z wbudowanym odchylanym do góry EVF (takim jaki miała na przykład
    Minolta A2) o jakości obrazu porównywalnej z matówką lustrzanki. Do tego
    ze skuteczną stabilizacją działającą również po założeniu pierścieni
    pośrednich lub makrokonwerterów Raynoxa.
    Oczywiście to moje konkretne potrzeby i zapewne niewielu ma akurat takie
    preferencje kuszenia:-) Ale zapewniam Cię, ze poza FF jest jeszcze wiele
    pomysłów na zwabienie klientów.

    > Sam sobie odpowiedziałeś.

    > Jeszcze parę lat temu każdy marzył o 5D, nie patrząc na wymiary, masę i
    > brak lampy. Chcesz powiedzieć, że teraz brać dojrzała i wystarczają im
    > naleśniki do EVIL-ów?

    Był taki czas, kiedy wielu marzyło o FF ze względu na dynamikę matrycy
    która lustrzankach APSC pozostawiała wiele do życzenia. Postęp jakości
    matryc sprawił, że ten argument za FF przestał w/g mnie być istotny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)