    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedażsamochodu do Ukrainy
    Date: Fri, 22 Apr 2022 05:11:04 +0100

    On 21.04.2022 18:55, J.F wrote:

    > A tu widzisz - odwrotny problem.
    > Kupujący nie prze/zarejestruje, a sprzedawca bedzie mial klopot z
    > mandatami.
    >
    > W UK zdaje sie jeszcze sporo kamer pilnujących podatku - to może
    > szybko złapią.
    > U nas jeszcze mogą przychodzic kary za autostrady :-)

    > No wlasnie ... ale akurat nie chce mi sie wierzyc, zeby płec
    > sprawdzali.

    to uwierz. Mój brat przy odnawianiu polisy nie sprawdził czy może nadal
    jeździć dowolnym samochodem (bo w 99% przypadków jak masz full
    comprehensive to tak jest) i jechał samochodem żony. Samochód nie został
    sholowany tylko dlatego, że żona była obok, dostał parę stówek mandatu.
    Raczej przypadkowo go nie zatrzymali, bo jeszcze nie poznałem nikogo,
    kto by był zatrzymany na drodze bez powodu ;)

    > A woda podziemna plynie szeroko ...

    to raczej w takim sensie, że możesz auto wyrejestrować kiedy chcesz,
    tylko nie może wtedy stać na drodze publicznej. Rozbieranie tego na
    podwórku jest pewnie tak samo legalne jak wszędzie. No a ścieki razem z
    deszczówką z powrotem do oczyszczalni, a później wypijemy ;)

    Lukasz