    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
    Date: Sun, 12 Apr 2009 20:01:40 +0200

    On Sun, 12 Apr 2009 19:36:35 +0200, Kuba (aka cita) <y...@w...pl>
    wrote:

    [...]
    > wg mnie to bzdura na kółkach .. tak samo realna, jak kradziez moto na
    > stacji benzynowej.

    http://www.podkarpacka.policja.gov.pl/serwis-informa
    cyjny/art807,zabral-motocykl-zostawil-swoj-tez-kradz
    iony.html
    Suzuki ukradzione w Rzeszowie "na jazdę próbną"

    http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,48724,1796009.html
    Suzuki ukradzione w Lubartowie, takoż.

    http://www.lodzka.policja.gov.pl/kwp/content/view/31
    34/99/
    Yamaha ukradziona w Zduńskiej Woli, takoż.

    To wyguglałem w 10 sekund, kradzieży na stacji bezynowej mi się nie udało.

    Polecam też lekturę
    http://www.forum.motocyklistow.pl/lofiversion/index.
    php/t38911.html
    oraz
    http://www.forum.motocyklistow.pl/lofiversion/index.
    php/t60900.html

    [...]
    > Niewyobrażam sobie sytuacji, kiedy jade do kogoś kupować motor i zeby
    > sie przejechać i sprawdzić czy all jest ok .. musze zostawić całe siano
    > za motor.. bo równie prawdopodobne jest, ze sprzedający, kiedy ja już
    > wróce, powie albo "jakie siano, ja nic nie dostałem, spadaj", albo
    > "motocykl kupiony, tu masz umowe, w domu mozesz sobie ją podpisac, si ja"
    > Skoro już mamy być nieufni to dlaczego w jedną strone.

    No, tak to niestety jest z transakcjami kupna-sprzedaży używanych pojazdów
    o nieznanej prawdziwej wartości. Dlatego najlepiej kupować tylko od
    sprawdzonych sprzedawców lub znajomych. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik