  • Data: 2009-04-12 18:27:29
    Temat: Re: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
    Od: "Alti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:op.ur98hi0rbkkx24@attitudeadjuste...
    > On Sun, 12 Apr 2009 18:22:37 +0200, Kuba (aka cita) <y...@w...pl>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieno, opcja że kupujący przyjeżdża na przejażdżkę testową, odjeżdża
    > i nie wraca to całkiem realna i nie przesadzona niestety jest. :-)

    Jeszcze mi się przypomniało jak to było jak kupowałem w zeszłym roku moto.
    Jeden gość poprosił o kluczyki do samochodku, którym przyjechałem.
    Inny gość miał kumpla, który na drugim motorze jechał ze mną.
    Jeszcze inni (handlarze z Sobótki koło Wrocławia) dają się przejechać ale w
    baku jest szklanka paliwa. Mi to wystarczyło gdześ na 1km jazdy i musiałem
    dzwonić że waha się skończyła. Oni przyjechali, dotankowali kolejną
    szklankę, dodając że jakiś czas temu uciekł im jeden kupujący z moto i
    dlatego w każdym moto jest teraz tyle paliwa, żeby nie można było zbyt
    daleko uciec.

    Wojtek