    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
    Date: Sun, 12 Apr 2009 19:45:19 +0200

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:grs7dq$4k1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    I jeszcze jedno: temat jak dla mnie jest bardzo ważny, bo motocykl jednak ma
    tylko 2 koła w przeciwieństwie do samochodu:-) Po samochód przyjeżdża ktoś,
    kto już jeździ jakimś innym. Różnica w mocy, klasie przeważnie jset
    niewielka. Chyba że ktoś kupuje porsche, ale to rzadko pewnie. Po motocykl
    natomiast przyjeżdżają często ludzie, którzy wcześniej jeździli np.
    skuterem, lub na moto jeździli 20 lat temu, lub po prostu przesiadają się z
    GS-a, a kupują R1. Wrodzona skromność każdemu każe powiedzieć, że nie ma
    sprawy, na moto jeździłem, nie ma obawy, nie wywalę się. Zawsze jak daje
    moto na taką przejażdżkę, to czekam w nerwach, czy człowiek wróci. I nie
    chodzi bynajmniej o kradzieź...

    --
    Grzybol