eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 zł BCMRe: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 zł BCM
  • Data: 2011-09-28 19:03:11
    Temat: Re: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 zł BCM
    Od: "PB" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwrotnie :)
    > Ale nie będę się spierał z mitologią żyjącą już drugą dekadę :)

    Jednak się spierasz bo piszesz że to mitologia ;)

    > PS. Na dających radę w ślepym teście rozróżnić brzmienie gramofonu i tegoż
    > nagranego na cd także jakaś kasa czeka chyba.

    Ja tam nie jestem fanatykiem który uważa że słyszy brzmienie kabli
    zasilających czy podstawek pod CD, ale osobiście uważam że
    winyl brzmi zdecydowanie lepiej niż CD biorąc pod uwagę sprzęt
    w tej samej klasie cenowej z dodatkowym zastrzeżeniem że
    chodzi o klasę średnią. Do tego trzeba wziąć pod uwagę że część
    płyt jest po prostu mizernie nagrana i czy docelowo odtworzy się
    ją z CD czy LP nie ma już znaczenia skoro przy produkcji zostały
    skopane - wtedy faktycznie ślepy test polegnie na starcie.
    Podsumowując - pisanie o brzmieniu jest jak pisanie o zapachach -
    ciężko jest cokolwiek przekazać a tym bardziej kogoś przekonać.
    Ja winyle polecam, dla mnie póki co nie ma lepszego nośnika dźwieku.
    Jednak przekonać trzeba się samemu i do tego u siebie, w swoim
    pokoju i na swoim systemie a nie na krótkim pokazie w sklepie
    czy tym bardziej na wystawie czy targach audio.

    Pozdrowienia
    P.B.