eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM › Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
  • Data: 2010-12-11 16:40:37
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-11 17:30, ...:::Tomek:::... pisze:
> [...]

    Ale co różnica jakie są daty? Liczy się to, że tych pieniędzy już nie ma
    na koncie. I nie, nie mam blokady. Zablokowane środki widzę, jak zapłacę
    kartą, do momentu zatwierdzenia płatności przez akceptanta (poszukaj
    sobie w necie co to takiego), czasem trwa to nawet 5 dni. Jak robię
    zwykły przelew, to pieniądze znikają z mojego konta natychmiast (i nie
    jest to przelew w ramach jednego banku).

    Tomek