eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM › Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
  • Data: 2010-12-11 19:05:38
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-11 16:48, ...:::Tomek:::... wrote:
    > Allegro też tych pieniędzy nie dostaje od razu na konto. Są one tylko
    > zablokowane przez bank prowadzący rachunek zleceniodawcy przelewu i
    > przelewane pierwszą możliwą sesją, jednak dla wygody kupujących i
    > sprzedających (niektórzy sprzedawcy mogą wysłać towar np. w sobotę, gdy
    > przelewy nie są księgowane) uznaje, że zapłata została wykonana już w
    > momencie zablokowania pieniędzy na koncie nadawcy. Nikt w tym czasie nie
    > ma dostępu do tych pieniędzy i nikt nimi nie obraca.

    I właśnie w tym systemie najfajniejsze jest to, że wiadomo, czy ktoś
    rozpoczął i zakończył pozytywnie płatność, a blokada środków wynika z tego
    jak odbywają się przelewy.

    Z punktu widzenia klienta jest wygodnie o tyle, że kupując w kilku
    aukcjach łatwo płaci za wszystko i system sam sumuje należność. Dodatkowo
    wybiera się przesyłkę z opcji, które ustalił sprzedający i też nie trzeba
    pisać maili, że proszę kurierem więc dopłata 15zł do ceny przedmiotu. No i
    właśnie to o czym wspominałem Marek - z wszystkich płatności mamy do
    wyboru również karty kredytowe, również te z poza Polski, do tego nawet
    opcję przelewu dokonywanego w okienku poczty jak ktoś nie ma konta w
    banku. Oczywiście na poczcie trzeba się pojawić :)

    Z punktu widzenia sprzedających nikt im nie zawraca gitary o ustalenie
    ceny przesyłki za wiele przedmiotów, nie wysyła dodatkowego adresu itd.
    Tak samo już w systemie jest co zostało opłacone i tylko trzeba wysłać -
    nie trzeba ręcznie sprawdzać. Obsługa komunikacji mailowej to też czas i
    automatyzacja tego się bardzo przydaje. Wielu sprzedających bardzo poleca
    tę metodę, bo dzięki niej cały proces jest sprawniejszy.

    Wszystkie te opcje zawdzięczamy funkcjonalności sklepów na allegro. Takie
    sprawy były i są oczywiste w każdym sklepie internetowym (tj. wybór
    płatności, danych do wysyłki, danych do faktury, sama płatność). Dzięki
    allegro dostępne są nawet dla pojedynczych sprzedających mających do
    zaoferowania tylko kilka drobiazgów.

    A co do "znikających środków" to fobia przed tym jest wyjątkowo
    interesująca :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564