eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCMRe: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
  • Data: 2010-12-11 16:30:12
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-11 17:12, JA pisze:
    > Co za bzdury.
    > Albo masz blokadę na kwotę, ale one ciągle są na koncie.
    > Hint. Sprawdź daty księgowania. Obciążenia Twojego konta, czyli w którym
    > momencie saldo się zmniejszyło i uznania na drugim koncie - czyli w
    > którym momencie saldo wzrosło.
    > A nawet jeżeli mamy pecha i któryś z banków opóźnia księgowanie, to nie
    > ma między nami trzeciego banku, który też opóźnia o kolejne godziny
    > księgowanie.
    > Czy to naprawdę tak trudno zrozumieć.
    > BRE Wykonuje tylko dwie sesje podczas gdy inne banki nawet cztery.
> [...]

    Kolego, bzdury, to Ty piszesz i nawet nie raczysz się zapoznać z
    linkami, które Ci ludzie podsyłają, a pojęcie o systemie rozliczeń
    międzybankowych masz blade. Zaś jeśli chodzi o Allegro, to nie generuje
    ono żadnego opóźnienia. Jak ktoś Ci zapłaci z PzA, to możesz natychmiast
    zlecić wypłatę na Twoje konto, nawet pomimo tego, że Allegro nie dostało
    jeszcze Twoich pieniędzy i dostaniesz je najbliższą sesją. W takiej
    sytuacji, dla wygody kupujących i sprzedających Allegro ryzykuje
    własnymi pieniędzmi, bo o tym pewnie też nie wiesz, ale nie wszyscy
    operatorzy płatności (np. Ecard, z którym mam przyjemność współpracować)
    przelewają środki beneficjentowi najbliższą sesją. Ecard robi przelew
    zbiorczy następnego dnia roboczego, tak więc jeśli ktoś zapłaci kartą z
    PzA np. w piątek o godz. 13, Ty od razu zlecisz wypłatę środków, to
    dostaniesz pieniądze w piątek po południu, a Allegro dopiero w
    poniedziałek (Allegro chyba nie współpracuje z Ecardem, ale to był tylko
    przykład). Więc zanim zaczniesz dalej brnąć w swoje farmazony, to
    poczytaj artykuły, które były Ci już podłożone pod nos.

    Tomek