  • 21. Data: 2011-01-14 15:07:46
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 14:50, krzysiek82 pisze:

    > no bez przesady 1.9td porównać do TDI to trochę nieporozumienie. To
    > przecież zupełnie inne konstrukcje.

    Heh... No wiesz AAZ od 1Z aż tak bardzo się nie różni. 1Z to modyfikacja
    AAZ poprzez dodanie elektorniki na pompe, IC, kompa, innego klinu na
    wale. A tak poza tym to praktycznie ten sam silnik. Więc bez przesady,
    że nie ma co porównywać. Mój AAZ ma wymieniony pin w pompie, zwiększone
    lekko ciśnienie doładowania i praktycznie każdego seryjnego 1Z robi jak
    chce.

  • 22. Data: 2011-01-14 15:17:47
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-14 15:07, Kamil 'Model' pisze:
    > Heh... No wiesz AAZ od 1Z aż tak bardzo się nie różni. 1Z to modyfikacja
    > AAZ poprzez dodanie elektorniki na pompe, IC, kompa, innego klinu na
    > wale. A tak poza tym to praktycznie ten sam silnik.

    inne tłoki, wał korbowy, inne zawory jak i cała głowica. Przerabiany
    temat na podstawie jednego mk3.

    > Mój AAZ ma wymieniony pin w pompie, zwiększone
    > lekko ciśnienie doładowania i praktycznie każdego seryjnego 1Z robi jak
    > chce.

    to prawda, ale nie ma się co łudzić, że spalanie rośnie.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2011-01-14 15:18:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Sty, 13:13, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Nie kupca, tylko frajera.

    Spoko spoko, życie go wyprostuje. Najwyrazniej jednak auto mialo
    jakiegos dzwona a kierownik po uderzeniu w glowe do dzis nie moze
    dojsc do siebie.
    --
    amos

  • 24. Data: 2011-01-14 15:20:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 14 Sty, 15:07, Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    wrote:

    > Heh... No wiesz AAZ od 1Z a tak bardzo si nie r ni. 1Z to modyfikacja
    > AAZ poprzez dodanie elektorniki na pompe, IC, kompa, innego klinu na
    > wale. A tak poza tym to praktycznie ten sam silnik. Wi c bez przesady,
    > e nie ma co por wnywa . M j AAZ ma wymieniony pin w pompie, zwi kszone
    > lekko ci nienie do adowania i praktycznie ka dego seryjnego 1Z robi jak
    > chce.

    z AAZem można też ładnie powalczyć, chociaż nie tak jak z 1Z :)

    Ile Ci pompuje turbo w AAZ ? mi w ALE po nagłym depnięciu potrafi
    dobić do 1,2Bara, po czym zaraz go elektronika łupnie na 0,8 :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Gdzie znaleźć ile powinna nominalnie dawać turbina ?

  • 25. Data: 2011-01-14 15:21:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Mnniej wiecej .. ale oni tez ryzykuja - mozesz na drugi dzien sie
    > rozbic :-)

    no i o to chodzilo, nie moze byc tak ze tylko mnie dymaja...

    > ale dziala tylko przy obliczaniu skladek czy przy wyplacie tez ? :-)

    A nie wiem nawet.

    Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na
    rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim
    systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z
    konsultantem idzie sie dogadac a z systemem www ni ch :) ...

    Aviva wychodzi najtaniej przy samym OC (jakies 470-530zl bo roznie podawal ten
    system dla niby takich samych danych). PZU cos 600zl z hakiem. OC mnie wali,
    moge to kupic i u Taliba o ile prowadzi legalny biznes w kraju.

    Sprawdzilem jako ostatni Link4, cos mnie podkusilo. Rok temu pamietam ze w
    ogole mieli ceny z kosmosu. No i za nie duza doplata mam kalkulacje OC i AC za
    mniej niz 700zl. SZOK !!!! Co prawda 25% wkladu wlasnego ale halo, u nich nie
    ma franczyzy integralnej - w Aviva np jest 500zl (czyli urwe sobie lusterko za
    499 na bramie do domu, a juz o malo raz tak nie mialem, i pocalujcie misia w
    d...).

    Rok temu zaplacilem ok 1300 za pakiet w Aviva oc+ac. O 10% gorsze mialem
    warunki niz obecnie ale halooooo zaplacilem prawie dwa razy wiecej niz teraz
    chca za ochrone w link4 (tu przypominam 25% wklad wlasny, w avivie nie bylo
    tego ale dla link4 0% wkladu wlasnego daje koniecznosc doplaty 150-200zl).

    Albo link4 ma jakis blad w systemie albo nie wiem co, nikt inny tak tanio
    pakietu nie mial. Nawet na powaznie rozwazalem rezygnacje z AC (500zl za AC czy
    ile tam to kosztuje +franczyzy integralne 500zl i juz mam ~1000zl kosztow po
    mojej stronie przy stluczce z AC)!

    Kazde auto w "gospodarstwie" mam ubezpieczone u kogos innego, dla kazdego
    przypadku bylo inaczej (tj dla kazdego auta w szczegolnosci). Kosmos.

  • 26. Data: 2011-01-14 18:13:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/01/2011 12:52, Marek Giżyński wrote:

    > ARL w Top-Sport, BPX w Ibizie Cupra. Leon Cupra nigdy nie mial diesla
    > pod maska. Jest jeszcze Cupra4 z ARL'em, ale to tylko taka ladna nazwa

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/
    41727/seat_leon.html

    Kamil

  • 27. Data: 2011-01-14 20:08:58
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d302e98$1@news.home.net.pl...

    > VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
    > Cena: 8000zł
    > Rocznik: 1996
    To głupi dowcip, czy co...?

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2011-01-14 20:40:16
    Temat: Odp: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na
    > rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim
    > systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z

    Ja niedawno sprawdzałem "cudownych" dla mojego auta AC+OC+ASS bez udziału
    własnego.
    Wg rankomatu najtańsze HDI 2 540
    Wg rankomatu ubezpieczenie PZU kosztowałoby mnie 4029 zł (faktycznie
    zapłaciłem 2454 Mam "od zawsze" PZU)
    mBank "super oferta" dla mnie 297zł miesięcznie (*12=3564)
    Link4, Liberty nie pamiętam, ale byli drożsi niż 3500

  • 29. Data: 2011-01-14 20:53:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 15:21:03 +0100, Papkin wrote:
    >no i o to chodzilo, nie moze byc tak ze tylko mnie dymaja...

    No ale oni ryzykuja tylko jeden miesiac, a ty reszte :-)

    >A nie wiem nawet.

    Widzisz, a to najwazniejsze :-)

> [...]
    >systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z
    >konsultantem idzie sie dogadac a z systemem www ni ch :) ...

    "ocena bardzo dobra - sprawnie wystawili polise i poczestowali mnie
    kawa" :-)

> [...]
    >499 na bramie do domu, a juz o malo raz tak nie mialem, i pocalujcie misia w

    Wiesz, zawsze mozesz sobie powiedziec ze 500zl nie majatek.
    Tak naprawde nie przed tym sie ubezpieczasz - lepiej stracic co roku
    500zl niz raz na dziesiec lat powiedzmy 7500

    J.

  • 30. Data: 2011-01-14 20:59:22
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał

    > To głupi dowcip, czy co...?

    A co niby w tym takiego dowcipnego? Cenę wziąłem z allegro. Raczej górny
    pułap (choć są i droższe), ale też i stan auta na tle konkurencji jest
    bardzo dobry. Dowcip to by było kupić takiego golfa za 4000zł, na dzień
    dobry, żeby móc nim jeździć, władować jeszcze 2 tys, w ciągu następnych
    kilku miesięcy kolejne parę tysięcy, po czym przy przy pierwszej stłuczce
    przekonać się, że ma się dwa różne samochody, tylko we fragmentach.
    Ale nie dziwi mnie Twoje podejście - mam wrażenie, że należysz do tej
    specyficznej grupy kierowców, którzy nie znając się kompletnie na
    samochodach kupują nowe auta, a na usprawiedliwienie horendalnych wydatków z
    tym związanych traktują starsze samochody jak złomy. Pochwal się na co
    zamieniłeś lanosa ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!