  • 51. Data: 2011-01-25 04:28:51
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Jesteś jebnięty.

  • 52. Data: 2011-01-25 04:36:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:05, Excite pisze:

    > Netykieta ? To pewnie takie coś co istniało 10 lat temu.

    > Ta wojna skończyła się dawno temu i przegraliście ;) Netykieta odeszła
    > do lamusa.

    A prawo o ruchu drogowym też odeszło do lamusa? Spójrz ile teraz aut
    przejeżdża przez czerwone światło (późne żółte), a ile przejeżdżało 10
    lat temu.

  • 53. Data: 2011-01-25 04:37:57
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Wolę sierrę z 1992. Większa, utrzymanie tańsze, nie taka dresowata :P

    Czemu akurat tfu Forda?

  • 54. Data: 2011-01-29 12:28:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś jebnięty.

    Ale przynajmniej nie poje....ny jak ty.

  • 55. Data: 2011-01-29 16:18:56
    Od: m...@o...pl

    No niestety cena rzeczywiście zbyt wysoka.
    Wydaje mi się, że można spokojnie kupić dobrego golfa III (gdzie to tylko wersja
    GT) za dużo mniejsze pieniądze.
    Ja sama kupiłam golfa również w budzie III tyle, że wersja VR6 i muszę przyznać,
    że zapłaciłam jedynie 7000 pln to była naprawdę okazja.
    Samochód w stanie bardzo dobrym, pełne wyposażenie no i wiadomo moc inna.
    Nie wydaje mi się, że mając 90KM i pełną rodzinę w samochodzie można jechać
    "dynamicznie", a prędkość 197km/h to już chyba jakieś zadzieranie silnika.