  • 11. Data: 2011-01-14 13:34:03
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 14 Sty, 13:01, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    wrote:

    > Mogę się mylić, tak mi kiedyś ktoś powiedział, a ja tego faktycznie nie
    > sprawdziłem :( Doczytam w necie i jeśli masz rację to poprawię.
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    > ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    > MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

    Jeśli już to napewno nie 1Z - nie wiem, ale wydaje mi się, iż w MK4
    już 1Z też nie siedział.
    Raczej jest to nowsza mutacja tego silnika, zresztą wszystkie 1,9TDI
    to moim zdaniem większe lub mniejsze mutacje starego 1Z :)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-01-14 13:38:59
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nader optymistycznie oceniasz swoją pozycję rynkową ;)

    a jak to robia ubezpieczyciele? Wlasnie licze stawki za ubezpiecznie na nowy
    rok u roznych linkow, awiw i aks no i wartosc wg ich kalkulacji jest taka ze na
    rynku malo ktore auto za tyle wlasnie wystawiaja. Od tej kwoty licza wyzsza
    skladke ale i wiecej wyplaca - przeciez to ich jakos tez zobowiazuje.

    To o co chodzi... hmm o pieniadze? Wieksza skladka od ciut zawyzonej ceny
    rynkowej a szansa ze sie rozbije i beda mi od tej kwoty wyplacac odszkodowanie
    relatywnie mala. Dobrze mysle?

  • 13. Data: 2011-01-14 13:43:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > taka ze na rynku malo ktore auto za tyle wlasnie wystawiaja. Od tej kwoty
    > licza wyzsza skladke ale i wiecej wyplaca

    Nic z tych rzeczy.
    Składkę liczą z katalogu SPRZEDAŻ, a wypłacają z katalogu ZAKUP.
    Różnica to pewnie ze 20%.

  • 14. Data: 2011-01-14 13:46:12
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Golf
    > będzie bezawaryjnie służył nowemu właścicielowi...

    przy takim przebiegu chociaż i tak niezbyt wielkim biorąc pod uwagę
    rocznik i fakt, że jest to diesel nie można składać takich deklaracji.
    Gdyż będą one miały tyle wspólnego z rzeczywistością co zaczarowany ołówek.

    Odnośnie ceny to nie ma tragedii, sądzę iż za te pieniądze uda Ci się go
    sprzedać. A na pewno nie za mniej niż 7tyś. To ile w niego włożyłeś
    nikogo nie interesuje, tzn nie interesuje kupującego :) taka rzeczywistość.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2011-01-14 13:52:17
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 13:01, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > Mogę się mylić, tak mi kiedyś ktoś powiedział, a ja tego faktycznie nie
    > sprawdziłem :( Doczytam w necie i jeśli masz rację to poprawię.

    ARL w Top-Sport, BPX w Ibizie Cupra. Leon Cupra nigdy nie mial diesla
    pod maska. Jest jeszcze Cupra4 z ARL'em, ale to tylko taka ladna nazwa
    na pseudo 4x4 Top-Sporta.

    Nie wspomne o tym, ze to silniki PD i turbo ze zmienna geometria. Inna
    epoka.

    m.

  • 16. Data: 2011-01-14 14:26:04
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nic z tych rzeczy.
    > Składkę liczą z katalogu SPRZEDAŻ, a wypłacają z katalogu ZAKUP.
    > Różnica to pewnie ze 20%.

    Na oko laika to jest jawno oszustwo czyz nie? W mBanku moge zanizyc/podwyzyc
    wycene wlasnego auta w ramach widelek 10% (chyba, w gore i w dol).

  • 17. Data: 2011-01-14 14:28:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Na oko laika to jest jawno oszustwo czyz nie?

    A czego się spodziewałeś po ubezpieczalni?
    Z tego żyją.

  • 18. Data: 2011-01-14 14:30:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2011 14:26:04 +0100, Papkin wrote:

    >Na oko laika to jest jawno oszustwo czyz nie?

    Mnniej wiecej .. ale oni tez ryzykuja - mozesz na drugi dzien sie
    rozbic :-)

    >W mBanku moge zanizyc/podwyzyc
    >wycene wlasnego auta w ramach widelek 10% (chyba, w gore i w dol).

    ale dziala tylko przy obliczaniu skladek czy przy wyplacie tez ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-01-14 14:44:00
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Oklejony, więc nie krzyczcie że spam! ;)
    >
    > Na razie jeszcze nigdzie nie wrzuciłem ogłoszenia, muszę cyknąć fotki,
    > więc tu przedpremierowo "testuję" trochę przydługi, ale niektórzy tak
    > lubieją, opis:
    >

    > VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
    >
    > Cena: 8000zł
    > Rocznik: 1996
    > Silnik: turbo diesel 1900cm3, 90KM
    > Przebieg: 373 000 km
    > Kolor: ciemno zielony, metalic

    [...]

    Heh... Trochę dużo chcesz. Ja autka rok młodszego (fakt 3 drzwi), wersja
    Joker (inna tapicerka, lakier), na aluskach opony letnie, na stali koła
    zimowe (opony lato po 2 sezonach, zima teraz druga leci), silnik 1,9TD,
    klima, abs, 2xjaśki, immo, wspomaganie, centralny zamek, sztywniejsze
    zawieszenie, nie mogłem sprzedać za 6500 :(. Stan techniczny b.dobry (po
    wymianie zawieszenia, hamulcy i jakiś pierdół), zrobiony klin na wale
    (co by nie było kłopotów), zalany olejem pólsyntetycznym (nie trzeba
    dolewać od wymiany do wymiany). Blacharsko w stanie dobrym (ogniska
    korozji w miejscach standardowych dla Golfa MK3). Wymieniłem sam w nim
    błotnik (bo stary się rozpadł). Przebieg nieco większy 388000 km. I
    nawet nie było zainteresowania (giełda, allegro, otomoto, gratka,
    anonse). Dosłownie nikt się nie zainteresował!!!! Więc stwierdziłem, że
    chyba będę jeździł nim aż samochód wyzionie ducha.
    Jednym słowem życzę powodzenia w sprzedaży autka za cenę jaką chcesz :)

  • 20. Data: 2011-01-14 14:50:57
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-14 14:44, Kamil 'Model' pisze:
    > Heh... Trochę dużo chcesz. Ja autka rok młodszego (fakt 3 drzwi), wersja
    > Joker (inna tapicerka, lakier), na aluskach opony letnie, na stali koła
    > zimowe (opony lato po 2 sezonach, zima teraz druga leci), silnik 1,9TD,

    no bez przesady 1.9td porównać do TDI to trochę nieporozumienie. To
    przecież zupełnie inne konstrukcje.

    --
    krzysiek82