  • Data: 2011-01-14 20:59:22
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" napisał

    >> VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
    >> Cena: 8000zł
    >> Rocznik: 1996
    > To głupi dowcip, czy co...?

    A co niby w tym takiego dowcipnego? Cenę wziąłem z allegro. Raczej górny
    pułap (choć są i droższe), ale też i stan auta na tle konkurencji jest
    bardzo dobry. Dowcip to by było kupić takiego golfa za 4000zł, na dzień
    dobry, żeby móc nim jeździć, władować jeszcze 2 tys, w ciągu następnych
    kilku miesięcy kolejne parę tysięcy, po czym przy przy pierwszej stłuczce
    przekonać się, że ma się dwa różne samochody, tylko we fragmentach.
    Ale nie dziwi mnie Twoje podejście - mam wrażenie, że należysz do tej
    specyficznej grupy kierowców, którzy nie znając się kompletnie na
    samochodach kupują nowe auta, a na usprawiedliwienie horendalnych wydatków z
    tym związanych traktują starsze samochody jak złomy. Pochwal się na co
    zamieniłeś lanosa ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!