  • Data: 2011-01-16 12:04:28
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BagMan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:igqhu2$u56$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Panowie,
    > mamy kapitalizm, człowiek złożył ofertę, podał kwotę do tego jeszcze
    > umotywował i szuka nabywcy. O co wy się tutaj czepiacie? Jak was nie
    > interesuje oferta, a się Wam nudzi to odpowiedzcie na jakieś pytanie w
    > innym wątku.
    > A nie że jedna reklama a pod nią 20 postów że drogo, jakbyście kuźwa choć
    > chcieli to kupić....

    Ale mamy też netykietę, o którą wszyscy walczymy.
    Po pierwsze nie jest to grupa ogłoszeniowa typu kupię-sprzedam tylko grupa o
    tematyce samochodowej. Po drugie zobacz jaki jest tytuł tego spamu:
    "Sprzedaję mojego golfera :("
    Czyli zero sugestii, że jest to bezczelny spam, zaśmiecający grupę.
    Do tego, autor tego spamu stosuje typowe kłamliwe chwyty marketingowe,
    piszac, że sprzedaje, bo auto już jest stare sugerując w podtekście, że boi
    się jego zawodności, a w innym miejscu opisuje jakie to ono jest niezawodne
    i jakie bedzie niezawodne u tego kto je kupi. Świadomy jest tego, że chwyty
    "na niepalącego, starszego dziadka" są już zbyt oklepane to próbuje sprzedać
    na współczucie jak to mu ciężko rozstać się z tak wspaniałym i niezawodnym
    samochodem.
    Niestety co drugi sprzedawca stosuje dokładnie taką taktykę: "panie, jakie
    to auto jest niezawodne, ja tylko leję paliwo i jeżdżę, nic przy nim nie
    trzeba robić, bardzo mi go szkoda, bo nowy, który kupiłem panie to się psuje
    co trochę". Niestety jak się wsiądzie i przejedzie to widać, ze samochód
    zaniedbany, podwozie wybite, hamulce i amortyzatory do wymiany. Sam to
    przerabiałem wieloktornie.
    Do póki się samochodu nie obejrzy osobiście i nim nie przejedzie to
    wszystkie pochwały pisane przez sprzedającego właściciela są "psu na budę".
    Jak dla mnie cena wygbujała jak za taki szmelc. Jak widać autor wątku
    naiwnie próbuje znaleźć frajera, przy okazji zaśmiecając grupę dyskusyjną.

    Proponuję jedno z 2 rozwiazań:
    1. Oficjalnie potępić autora wątku za spamowanie grupy i spowodować, żeby
    spier....ł z tym spamem tam, gdzie jest na to miejsce czyli grupy
    ogłoszeniowe, Allegro itp.
    2. Uznać wszystkie ogłoszenia sprzedaży za zgodne z zasadami tej grupy,
    dzięki czemu nikt nie będzie miał powodu do przypierd....nia się do takich
    spamerów i nie będzie głupich komentarzy na grupie. Myślę, że te komentarze
    są właśnie z tego powodu.