  • Data: 2011-01-16 20:53:00
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał

    > Ale mamy też netykietę, o którą wszyscy walczymy.
    Po pierwsze chodzi o auto, które od 6 lat jest główną przyczyną mojej
    obecności na tej grupie, po drugie wierz lub nie - ale ja naprawdę nie
    bardzo liczę na znalezienie kupca wśród pms'sowiczów; tak jak napisałem na
    wstępie "testowałem" czy treść ogłoszenia, które zamierzałem wstawić tam,
    gdzie jego miejsce, jest ok. I grupa mi pomogla - parę rzeczy dzięki Waszym
    sugestiom zmodyfikowałem.

    > Po pierwsze nie jest to grupa ogłoszeniowa typu kupię-sprzedam tylko grupa
    > o tematyce samochodowej.
    No fakt, zapomniałem zaznaczyć że chodzi o samochód a nie o rodzaj swetra ;)

    Po drugie zobacz jaki jest tytuł tego spamu:
    > "Sprzedaję mojego golfera :("
    > Czyli zero sugestii, że jest to bezczelny spam, zaśmiecający grupę.
    Naprawdę tytuł Ci nie zasugerował, o czym jest mój post? Może powinienem
    napisać "Przeczytaj koniecznie, nie pożałujesz!" :)

    > Do tego, autor tego spamu stosuje typowe kłamliwe chwyty marketingowe,
    > piszac, że sprzedaje, bo auto już jest stare sugerując w podtekście, że
    > boi się jego zawodności,
    Oczywiście że się boję, bo jest już stare.

    > a w innym miejscu opisuje jakie to ono jest niezawodne i jakie bedzie
    > niezawodne u tego kto je kupi.
    Tak to odebrałeś? Nie napisałem że będzie niezawodne. Sprobuję jeszcze raz,
    czytaj uważnie: Do tej pory Golf był niezawodny. Obawiam się, że będę sobie
    pluł w brodę gdyby mój nowy samochód się psuł, a Golf nie.

    > Świadomy jest tego, że chwyty "na niepalącego, starszego dziadka" są już
    > zbyt oklepane to próbuje sprzedać na współczucie jak to mu ciężko rozstać
    > się z tak wspaniałym i niezawodnym samochodem.
    > Niestety co drugi sprzedawca stosuje dokładnie taką taktykę: "panie, jakie
    > to auto jest niezawodne, ja tylko leję paliwo i jeżdżę, nic przy nim nie
    > trzeba robić, bardzo mi go szkoda, bo nowy, który kupiłem panie to się
    > psuje co trochę".
    Aleś mnie rozpracował! To dla Twojej wiadomości - jestem też świadomy, że
    chwyt "na niezawodność" jest jeszcze bardziej oklepany od chwytu "na
    dziadka". Użyłem tego pierwszego, bo drugi był niezgodny z prawdą :(

    > Niestety jak się wsiądzie i przejedzie to widać, ze samochód zaniedbany,
    > podwozie wybite, hamulce i amortyzatory do wymiany. Sam to przerabiałem
    > wieloktornie.
    > Do póki się samochodu nie obejrzy osobiście i nim nie przejedzie to
    > wszystkie pochwały pisane przez sprzedającego właściciela są "psu na
    > budę".
    Napisz do serwisów ogłoszeniowych, żeby zrezygnowali z rubryki "opis".

    > Jak dla mnie cena wygbujała jak za taki szmelc.
    Przed chwilą sugerowałeś, że bez obejrzenia samochodu nie ma co się
    sugerować opisem, a teraz na podstawie tegoż opisu wydałeś już opinię - co
    za hipokryzja. W kwestii ceny - w Polsce ciężko sprzedać samochód za cene
    oddającą jego wartość, bo ceny na rynku są zaniżone przez odpicowane złomy
    klepane po dzwonie lub spawane z kilku. Dlatego właśnie dalem cenę
    mieszczącą się w rynkowych widełkach tego modelu i rocznika. Poza tym to
    cena wyjściowa, mam świadomość że kupujący bedzie się targował, więc
    zostawiłem sobie zapas.

    > Jak widać autor wątku naiwnie próbuje znaleźć frajera, przy okazji
    > zaśmiecając grupę dyskusyjną.
    Ale sam się w tę dyskusję wciągnąłeś. Lubisz grzebać w śmieciach?

    > 2. Uznać wszystkie ogłoszenia sprzedaży za zgodne z zasadami tej grupy,
    Wszystkie może nie, ale prywatne samochody grupowiczów, do tego oklejone
    można by objąć taryfą ulgową...

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!