  • Data: 2011-01-14 20:53:18
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2011 15:21:03 +0100, Papkin wrote:
    >no i o to chodzilo, nie moze byc tak ze tylko mnie dymaja...

    No ale oni ryzykuja tylko jeden miesiac, a ty reszte :-)

    >A nie wiem nawet.

    Widzisz, a to najwazniejsze :-)

    >Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na
    >rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim
    >systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z
    >konsultantem idzie sie dogadac a z systemem www ni ch :) ...

    "ocena bardzo dobra - sprawnie wystawili polise i poczestowali mnie
    kawa" :-)

    >Co prawda 25% wkladu wlasnego ale halo, u nich nie
    >ma franczyzy integralnej - w Aviva np jest 500zl (czyli urwe sobie lusterko za
    >499 na bramie do domu, a juz o malo raz tak nie mialem, i pocalujcie misia w
    >d...).

    Wiesz, zawsze mozesz sobie powiedziec ze 500zl nie majatek.
    Tak naprawde nie przed tym sie ubezpieczasz - lepiej stracic co roku
    500zl niz raz na dziesiec lat powiedzmy 7500

    J.