  • Data: 2011-01-16 22:53:32
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d334cca@news.home.net.pl...

    > Po pierwsze chodzi o auto, które od 6 lat jest główną przyczyną mojej
    > obecności na tej grupie, po drugie wierz lub nie - ale ja naprawdę nie
    > bardzo liczę na znalezienie kupca wśród pms'sowiczów; tak jak napisałem na
    > wstępie "testowałem" czy treść ogłoszenia, które zamierzałem wstawić tam,
    > gdzie jego miejsce, jest ok. I grupa mi pomogla - parę rzeczy dzięki
    > Waszym sugestiom zmodyfikowałem.

    Ja i wielu innych także jest tu z powodu samochodów, a nie ich obrazków. W
    czasie bytności na tej grupie sprzedawałęm i kupowałem samochody, a jednak
    nie zaśmiecałem grupy swoimi ofertami.

    > No fakt, zapomniałem zaznaczyć że chodzi o samochód a nie o rodzaj swetra
    > ;)

    "Mam do sprzedania dres, szary w niebieskie paski, w bardzo dobrym stanie w
    okazyjnej cenie 500zł, który świetnie nadaje się do jazdy samochodem "
    Jak sądzisz ? Dobrze zredagowałem powyższy tekst przed umieszczeniem go na
    tej grupie jako spam ?
    Jak myślisz co powinienenm jeszcze dodać do tego tekstu, abym mógł ten dres
    dobrze sprzedać.
    Jesteś niezły czaruś i myślisz, że wszyscy w koło to idiocie, którzy nie
    potrafią rozpoznać jakie miałeś intencje.

    > Naprawdę tytuł Ci nie zasugerował, o czym jest mój post? Może powinienem
    > napisać "Przeczytaj koniecznie, nie pożałujesz!" :)

    Tytuł sugeruje, że chcesz oznajmić o przykrej wiadomości dotyczacej
    sprzedaży.
    Jednak okazuje się, że jest to typowe ogłoszenie spamerskie metodą "na
    czarusia".

    > Tak to odebrałeś? Nie napisałem że będzie niezawodne. Sprobuję jeszcze
    > raz, czytaj uważnie: Do tej pory Golf był niezawodny. Obawiam się, że będę
    > sobie pluł w brodę gdyby mój nowy samochód się psuł, a Golf nie.

    Nie, tak to Ty napisałeś i podkreślasz na każdym kroku, ze jest to auto
    wyjątkowe, jedyne w całym internecie w tak zaje....ście idealnym stanie, bo
    reszta samochodów to szajs za połowę ceny.

    > Aleś mnie rozpracował! To dla Twojej wiadomości - jestem też świadomy, że
    > chwyt "na niezawodność" jest jeszcze bardziej oklepany od chwytu "na
    > dziadka". Użyłem tego pierwszego, bo drugi był niezgodny z prawdą :(

    Ja Ciebie nie rozpracowałem. Po prostu szukając samochodów zjeździłem wielu
    sprzedawców. Myślisz, że choć jeden z nich mówił o wadach ? Myślisz, ze
    choć jeden z nich nie zachwalał dokładnie tak samo jak Ty ? Myślisz, że choć
    jeden się znalazł, który nie twierdził, że auto jest warte swoich pieniędzy
    i on sobie je ceni dwa razy tyle niż naprawdę jest warte ?
    Wybacz, ale jesteś bardzo naiwny.
    Wiesz, nawet pier....ny policjant od którego kupowałem auto w tym roku nie
    powiedział mi "niech pan sobie wymieni bak, bo jest dziurawy". Przez
    pierdo...nego ch...ja mogłem spłonąć żywcem, bo zatankowałem do pełna i się
    okazało, że benzyna ciurkiem się leje.

    > Napisz do serwisów ogłoszeniowych, żeby zrezygnowali z rubryki "opis".

    Ależ pisz w rubrykach w serwisach ogłoszeniowych, ale tylko w serwisach
    ogłoszeniowych i nie rób obory na grupie.

    > Przed chwilą sugerowałeś, że bez obejrzenia samochodu nie ma co się
    > sugerować opisem, a teraz na podstawie tegoż opisu wydałeś już opinię - co
    > za hipokryzja. W kwestii ceny - w Polsce ciężko sprzedać samochód za cene
    > oddającą jego wartość, bo ceny na rynku są zaniżone przez odpicowane złomy
    > klepane po dzwonie lub spawane z kilku. Dlatego właśnie dalem cenę
    > mieszczącą się w rynkowych widełkach tego modelu i rocznika. Poza tym to
    > cena wyjściowa, mam świadomość że kupujący bedzie się targował, więc
    > zostawiłem sobie zapas.

    Auto jest tyle warte ile ktoś chce za nie zapłacić. Dla mnie Twoje auto nie
    jest żadnym wyjątkiem, ani też nie posiada niczego nadzwyczajnego i uważam,
    że dwukrotnie przesadziłeś z ceną.

    > Ale sam się w tę dyskusję wciągnąłeś. Lubisz grzebać w śmieciach?

    Nie lubie. Napisał być w tytule "ogłoszenie", "sprzedam" lub "spam" to nawet
    bym nie zaglądał do tego wątku.

    > Wszystkie może nie, ale prywatne samochody grupowiczów, do tego oklejone
    > można by objąć taryfą ulgową...

    He he he. Jak widać metoda Kalego :)
    Ja dla przykładu nie mam oklejonych samochodów i nie mam zamiaru ich
    oklejać, a z grupą już się zżyłem dość mocno.
    Dlaczego uważasz, że ja nie powinienem mieć takiej możliwości ?