eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
  • Data: 2010-04-09 00:03:17
    Temat: Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
    Od: bobasse <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wartość pojazdu to 3200zł i tyle za niego zapłaciłem. Więc niewiele
    ale kasy więcej nie mam, żeby teraz płacić nie wiadomo za co i nie
    wiadomo po co. OK, jeśli byłoby to auto za 30.000zł, wtedy pewnie
    byłbym skłonny zapłacić te wszystkie idiotyczne opłaty nawet jakby to
    było razem 3.000zł. A tak wychodzi na to, że muszę kombinować co
    niemiara, zapłacić 500zł za opłatę recykl., wynaleźć cudowny sposób
    jak ciężarowego francuza zarejestrować jako osobowy, może jeszcze
    akcyzę każą mi zapłacić, czyli kolejne 200zł, potem jakiś przegląd
    pewnie kolejny znowu 150zł, potem rejestracja i razem wyjdzie pewnie z
    połowa tego, co zapłaciłem za auto. Nonsens - czyż nie?