eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
  • Data: 2010-04-08 21:06:24
    Temat: Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bobasse" <

    >-opłata recyklingowa straciła ważność,
    Nie stracila waznosci tylko zapewne sprzedawca dal ci swistek
    z firmy recyklingowej, ktore przestaly juz obowiazywac.
    Bedziesz musial zaplacic 500 zl, na poczet Funduszu.

    >-auto było zarejestrowane we Francji jako ciężarowe, fakt, była o tym
    >wzmianka w dokumentach - jednak jest założona tylna kanapa, pasy i nie
    >ma kratki (na wszystko jest paragon), więc myślałem że wystarczy
    >badanie techniczne i będzie OK ale chyba tak łatwo nie będzie...

    Zrob badanie na stacji diagnostycznej jako ciezarowe i rejestruj jako
    ciezarowke, a potem sobie przerobisz na osobowke

    >-nie ma umowy pomiędzy sprzedającym we Francji a kupującym z Polski
    >(sam się sobie dziwię, że taki głupi byłem...)

    W mysl ustawy jezeli sprzedawca jest firma to wczesniejszych umow nie mozna
    wymagac.
    Zatem jezeli od Francuza kupila polska firma i ty kupiles od firmy to w
    wydziale komunikacji
    dajesz tylko fakture otrzymana od firmy.
    Jezeli od Francuza kupil prywatnie Polak i on Tobie sprzedal to
    *teoretycznie* wydzial
    ma prawo rzadac wczesniejszej umowy (miedzy francuzem a polakiem), choc
    ustawa o tym nic nie mowi.

    Napisz jaka wartosc jest pojazdu.